معرفی نقشه بردار در کرج استان البرز

نقشه برداری امروزه بسیار محبوب و کاربردی شده و هیچ پروژه ساختمانی نیست که از مهندسان نقشه بردار در مراحل ساخت استفاده نشود.

تنوع بالای خدمات نقشه برداری و نیاز به تایید مهندسان نقشه بردار برای دریافت مجوز ساخت و دریافت سند در استان البرز و کرج باعث شده که نیاز به مهندسان نقشه بردار دو چندان شده باشد.


تهیه نقشه UTM در شهر کرج

نقشه UTM یکی از کاربردی ترین نقشه های ملکی در کرج است. برای تهیه نقشه UTM در شهر کرج باید به دفتر نقشه برداری در کرج مراجعه کنید. مهندسان نقشه بردار به کمک دستگاه جی پی اس سه فرکانسه و در مواردی نیز دوربین توتال استیشن میتوانند مختصات یو تی ام رئوس ملک را بدست آورده و پس از پردازش اطلاعات، نقشه مورد نظر شما را تهیه کرده و به شما تحویل دهند.


ارائه خدمات نقشه برداری در شهرستان کرج

خدمات نقشه برداری در کرج دارای تنوع بالایی است. برای تهیه نقشه در کرج باید به مهندسان نقشه بردار سطح استان مراجعه کنید. خدماتی که توسط مهندسان نقشه بردار در کرج و دفتر نقشه برداری در کرج ارائه میشود عبارتند از:

تهیه نقشه UTM

تعیین مساحت زمین

تهیه نقشه ازبیلت

تفکیک زمین

تعیین مساحت آپارتمان مسکونی


تعرفه خدمات نقشه برداری در استان البرز

خدمات نقشه برداری با توجه به نوع و حجم کار دارای تعرفه های مختلفی است. در نقشه برداری زمینی و ملکی در استان البرز، دو پارامتر مساحت زمین و دوری راه در تعیین هزینه تهیه نقشه در کرج تاثیر گذار است. برای اطلاع از تعرفه نقشه برداری در کرج با یک مهندس نقشه بردار در کرج تماس بگیرید.


دریافت سند تک برگ در کرج

برای درخواست سند تک برگ در کرج باید ابتدا نقشه UTM ملک خود را تهیه کنید. سپس به سامانه درخواست سند اداره ثبت مراجعه کرده و اطلاعات مالک و ملک و  اسکن نقشه UTM با مهر مهندس نقشه بردار عضو نظام مهندسی استان البرز را بارگذاری کنید.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد